Menu Close

Ugdomoji veikla grupėje „Zyliukai”

Ugdomoji veikla „Kokių stebuklų yra miške?“

Tikslas: Sustiprinti žinias apie miško medžius, augalus ir gyvūnus.

  • Gilins žinias apie mišką ir jame esančius augalus, gyvuojančią gyvūniją.
  • Pastebės ir gebės įvardinti pavienes raides, jas jungti į žodžius susijusius su mišku (užduotys pasigamintose laminuotose kortelėse)
  • Gebės juos nukopijuoti- nurašyti, pagal pateiktą pavyzdį (žodžiai susiję su miško tematika, medžiais, krūmais, uogomis), (užduotys pasigamintose laminuotose kortelėse)
  • Matematinių žinių stiprinimas, užduotėlės skaičių pažinime-susiejime su taškais, bei sudėties veiksmai. (pagamintas ežiukas su skaičiais, panaudota gamtinė medžiaga. Pagamintas pelėdžiukas, padedantis ir skatinantis vaikus geriau įsisavinti matematines žinias sudėtyje iki dešimties).
  • Meninio darbelio darymas „Rudens vitražas“, naudojama gamtinės medžiagos (STEM metodas).
  • Kompiuterinių technologijų panaudojimas, žaidimas susijęs su medžiais, jų atpažinimo įtvirtinimui.

Taikyti ugdymo būdai ir metodai, mokymo medžiaga ir priemonės: išmanioji lenta, kompiuteris, naudota literatūra „Labas aš raidė“,  „I knyga „Rekomendacija priešmokyklinio ugdymo pedagogui“, aktyvus pajudėjimas mankštinantis ir sakant eilėraštį, kuris ne tik prajudino kūnus, bet ir padėjo vaikams atskirti puses (kairė-dešinė). Pagamintos laminuotos kortelės su medžių, krūmų pavadinimais, plakatai įlaminuoti realiomis medžių dalimis tai – lapais, spygliais, šakelės. Naudota gamtinė medžiaga – kankorėžiai, šakelės, medžių ritiniai, lapai, kaštonai, samanos. Laminuoti paveikslai – pavienės raidės užduotis/žaidimas vaikams. Spalvinimo priemonės, lipni juosta, kartono raižinys meno darbeliui atlikti, bei gamtinė medžiaga – samanos, lapai, uogelės, šakelės ir kt. (STEM metodas). Pamokoje visos naudotos ugdomosios  priemonės buvo pasigamintos mokytojos.

Mokytoja Sandra Benkunskienė

Skip to content