Tikslas: organizuoti įstaigoje veiklas netradicinėje aplinkoje, derinant logopedo ir meninio ugdymo (sportas) mokytojų darbo būdus ir metodus.
Logopedė Milda Bagdonienė ir sporto mokytoja Albina Pakėnienė vykdė integruotas veiklas su vaikais turinčiais kalbos ir kalbėjimo sutrikimų, pagal metų laikus netradicinėje aplinkoje. Vaikai atliko daugybę užduočių įvairiose erdvėse, lavinančių jų stambiąją bei smulkiąją motoriką ir kalbinius gebėjimus. Iliustruodami žodžius judesiais, deklamavo žiemos tematikos eilėraštį garso Š ir Ž tarimo įtvirtinimui, lavino šoklumą ir regimąjį suvokimą estafečių žaidime su kankorėžiais „sudėk žodį“, lavino reakciją ir spalvų pažinimą žaisdami pačių pasidarytame rudeninių lapų labirinte. Tobulino smulkiosios motorikos bei ugdė girdimojo suvokimo gebėjimus, skaičiuodami pasirinktų paveikslėlių skiemenis, su kaštonais. Gerino koordinaciją stengdamiesi tiksliai nunešti vandens indelius prie pasirinktų raidžių, tobulino atmintį bei skaitvardžio ir daiktavardžio derinimo gebėjimus, rasdami paveikslėlių poras. Lavinama stambioji ir smulkioji motorika kelias į taisyklingą vaikų kalbą – judėkime ir kalbėkime!
Meninio ugdymo mokytoja Albina Pakėnienė